Titanfall 2 – das heutige Server-Update im Überblick

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Respawn Entertainment hat heute ein neues Update auf die Multiplayer-Server von Titanfall 2 aufgespielt. Das neue Update sorgt für allerhand Fehlerbehebungen in Sachen Schadensberechnung, gewonnener Waffenerfahrung und mehr. Die vollen Patch Notes lest Ihr hier:

  • New logging to report player connection quality to help us track down reports of laggy games and disconnects.
  • Drastically reduced requirements for Match Loss Protection – Increased chance of not receiving a match loss for joining a game late that we do not expect you to win.
  • When joining matches late if the game has progressed far enough you will see a message notifying you that you will not receive a loss.
  • Increased direct Pilot hit damage for Gravity Star.
  • Increased damage on the Flatline, R-97, Spitfire, L-Star, Double Take, EPG, and Thunderbolt.
  • Decreased damage on the Volt.
  • Regen no longer resets Pilot loadout names.
  • Assists count as Weapon XP again.
  • Nerfed Pilot Sentry.
  • Firestar will no longer display “Thermite Attached” if detonated on friendly Titans.
  • Fixed Ion Vortex Shield drain being framerate dependent.
  • Fixed bad AI navigation on Complex.
  • Fixed collision on Crashsite to prevent players from going into walls.
  • Fixed Legion Overcore not being available after using Smart Core.
  • Fixed “Fairfight category is incompatible”.
  • Fixed various stability issues.
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I, MANIAC
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Nett, besonders die Tatsache, dass man bei zu spätem Einstieg in ein Spiel keine Niederlage in die Statistik reingedrückt bekommt. Das fehlt mir bei zu vielen Spielen. Natürlich geht es bei Spielen hauptsächlich um den Spielspaß, aber manche Leute legen trotzdem auch Wert auf ihre Statistiken, gerade bei einem Shooter, der ja noch mehr auf Punkte und Abschüsse setzt als jetzt z.B. ein Rainbow Six Siege oder BF1 ist das schon ein nicht zu verachtender Punkt.